Vida Dimnik | sobota, 10 marec 2007

O vplivih kemoterapije na delovanje jajčnikov in posledično na menstruacijo ter (ne)plodnost.

Stara sem 20 let. 19. januarja sem bila na operaciji želodca. Odstranili so mi celega. 22. januarja sem dobila menstruacijo, od takrat pa ne več. 12. marca začnem s kemoterapijo. Zanima me, kako bo z menstruacijo.

Lep pozdrav!

Vesna

 

Draga Vesna: Januarja letos si imela težko operacijo, po kateri si dobila le še eno menstruacijo. Morda si že prej imela neredno perilo ali pa je do zaostanka prišlo zaradi  preživetega stresa, kar ni tako redko.

Od 12. marca dalje boš na kemoterapiji. Kako bo s tvojimi menstruacijami, ne morem natančno vedeti, ker ne vem, za katere kemoterapevtike se bodo odločili. Vemo, da nekateri citostatiki vplivajo na funkcijo jajčnikov (začasno ali trajno) in lahko povzroče začasno ali trajno amenorejo (izostanek menstruacije). Najbolje je, da se o tem že pred začetkom natančno pogovoriš s kemoterapevtom, saj je to zate zelo pomembno. Trajna okvara
jajčnikov bi lahko pomenila prezgodnjo menopavzo in seveda trajno neplodnost. Pravico imaš, da si z vsem tem seznanjena. Želim ti mnogo poguma!

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Komentarji 

 
#2 Billynix 2017-05-10 01:26 wh0cd5467289 cialis by mail order: http://buycialis2017.com/ Citat
 
 
#1 Billynix 2017-04-23 23:11 wh0cd1111552 Cialis Cost: http://cialiscost2017.com/ Citat
 

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 3713-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti