Vida Dimnik | petek, 10 november 2006

Močne mentruacijske bolečine so bile povod za jemanje tablet Logest. Vendar se stanje še vedno ni toliko izboljšalo, da bi se pacientka lahko odpovedala protibolečinskim tabletam. Lahko kombinira ti dve zdravili?

Pozdravljeni!

Včeraj sem prvič začela jemati kontracepcijske tablete (Logest). Svoji ginekologinji sem, predno mi je predpisala tbl, povedala, da me mučijo menstruacijske bolečine in da jih želim omiliti. Zagotovila mi je, da mi poleg omenjenih kont. tbl ne bo potrebno jemati nobenih protibolečinskih tablet, saj naj bi se stanje izboljšalo. Vendar pa me od včeraj, ko se je začela menstruacija, še vedno zelo boli. Torej mi te tabletke niso pomagale v želeni smeri. Prebrala sem navodila za uporabo, kjer pa ne piše, ali se sme jesti tudi proti bolečinske tablete (ponavadi sem jemala bonifen, včasih naprosyn). Zanima me, ali bi morala začeti uporabljati drugo kontracepcijo oz. ali lahko sočasno vzamem protibolečinsko tableto?

Za vaš odgovor se iskreno zahvaljujem!

Lep pozdrav, Maruša

 

Draga Maruša: Če prav razumem, si tokrat načela šele prvo škatljico Logesta. Pričakovala si takojšnji učinek – to je ublažitev menstrualne bolečine – vendar se to ni zgodilo. Imam 2 sporočili:
- seveda Logest še vedno lahko kombiniraš z bonifenom ali naprosynom, v kolikor bo to potrebno
- ne bodi neučakana. Zdravilo potrebuje za učinek svoj čas. Šele v naslednjih ciklusih lahko pričakuješ postopno izboljšanje. Zato še malo potrpi. Menjava preparata ni potrebna.

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 4817-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti