Vida Dimnik | petek, 10 november 2006

Renata je za lajšanje simptomov dobila recept za zdravila Yasminnele, vendar bi želela te tablete zamenjati s čim nekontracepcijskim, saj se nameravata z možem odpreti novemu življenju.

Spoštovani,

danes sem prišla od ginekologinje, kjer sem dobila zaradi težav – rahlih krvavitev ob ovulaciji, ki se včasih zavlečejo vse do menstruacije in zaradi zelo aknaste kože – dobila  recept za Yasminnele tablete. Težave z rahlimi krvavitvami so bile že pred porodom, težave s kožo pa so se pojavile v moji nosečnosti in tudi danes, po dveh letih od rojstva, se niso umirile. Zdi se, da sta se v zadnjem času oba problema še stopnjevala. Naj še povem, da je bil povod za obisk ginekologinje krvavitev po spolnem odnosu (odvzela mi je bris). Sprašujem vas, ali obstajajo take tablete, ki bi pomagale mojim težavam, a hkrati ne bi bile kontracepcijske (abortivne), saj se z možem želiva v prihajajočem letu odpreti novemu življenju in zato uporabljava druge metode preprečevanja zanositve. Najlepša hvala za vaš odgovor. Pozdrav, Renata K.


Pozdrav!

Navajate 3 simptome: aknavost kože, krvave izcedke v lutealni fazi ciklusa in občasno postkoitalno krvavitev. Dobro je, da sta z zdravnico že napravili bris materničnega vratu. Ali sta opravili tudi ultrazvok? S tema dvema preiskavama sta dobili že precej informacij.
Zdi se, da je pri vas v ospredju hormonska motnja, ki je še nista natančneje opredelili. Seveda bi zadevo z uvedbo Yasminelle prikrili, ker pa želita zanositi, to ni najprimernejša izbira. Če bi s hormonskimi preiskavami dokazali zvišanje testosterona ali prolaktina bi prišli v poštev tudi drugačni načini zdravljenja (z nekontracepcijskimi sredstvi), ki vaju ne bi motili v času načrtovanja nosečnosti.

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 4171-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti