Vida Dimnik | sreda, 03 maj 2006

Dekle, ki trenutno ni spolno aktivno, sprašuje o morebitnih posledicah jemanja kontracepcijskih tabletk. Hkrati sprašuje tudi o tem, kako pomagati fantu pri njegovih težavah s telesnim zbliževanjem.

Že 4 mesece jemljem kontracepcijske tablete LOGEST, vendar v tem času nisem imela spolnih odnosov. Je to fejst narobe, bom imela kakšne posledice?

Imam fanta s katerim sva skupaj že dve leti, pa ne zbere nikoli dovolj moči, da bi šla do konca. Ne vem, kako mu naj pomagam.

Prosim za nasvet,
M.


Dve reči te tareta: To, da si že srčno želiš tudi telesnega zbližanja s fantom in skrb, kaj če imajo kontracepcijske tablete kake stranske učinke. Medtem ko si se ti že povsem pripravila na vajino bližnje srečanje, se fant še ne more opogumiti. Moj nasvet: Do nadaljnjega kar opusti tablete in prenehaj čakati, ali se bo fant slučajno spomnil, da izpolni tvoja pričakovanja. Morda pa fant odgovorneje kot ti gleda na ljubezensko spolni odnos med fantom in dekletom
in vama želi pustiti dovolj časa za predhodno temeljito medsebojno spoznavanje, morda tudi za razmislek, ali sta za skupaj - za zmeraj. Tako kot o drugih stvareh je pametno, da se tudi o tem pogovorita, kdaj si telesne ljubezni oba hkrati želita.Če pa si tega tudi on želi, vendar mu ne uspe, svetujem, da se pogovori o tem s strokovnjakom - seksologom, ki ga lahko najde na Centru za mentalno zdravje. Običajno želijo ti specialisti srečati oba partnerja hkrati. Tako mu lahko pomagaš.

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 3509-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti