| ponedeljek, 11 maj 2009

26-letna Pika si močno želi zanositi, zato je prenehala uporabljati KT. Vendar so se posledično začele pojavljati neprijetne telesne spremembe …

Pozdravljeni,

mineva eno leto, odkar sem nehala uporabljati KT, ker bi rada zanosila. Pred začetkom s KT je bila menstruacija redna, sicer ne točno na 28 dni, ampak vsak mesec je pa bila. Med KT je bila seveda tudi redna.

Nekaj mesecev po prenehanju s KT je bila dokaj točna, zdaj pa se mi že drugi mesec zapored dogaja, da me že en teden res močno bolijo prsi, trebuh imam napet, menstruacije pa še kar ni. Prejšnjič sem jo dobila po skoraj 50 dneh.

Ginekologinja mi je naredila UZ, rekla je, da se ji zdi, da imam pregrado v maternici in to je bilo to. Da če ne bom dobila menstruacije, naj pridem po tablete, a sem jo potem dobila.

Mi lahko, lepo prosim, poveste, zakaj se zdaj to dogaja, če se pa pred KT ni? So to samo take spremembe, do katerih pač v telesu prihaja skozi čas? Kako to, da menstruacija ni več tako redna in tako dolgo traja med eno in drugo?

Močno si želim zanosit, zato me vse to samo še bolj spravlja v obup. Vem, da je vse skupaj povezano, ampak zanima me, ali morda mislite, da je res kaj narobe ali je vse to le zaradi stresa?

Najlepša hvala za odgovor in nasvet. Želim Vam lep dan.

 

Vaš ciklus je bil dobro reguliran še nekaj mesecev po ukinitvi KT, zdaj pa ugotavljate:

- da se razmiki med menstruacijami podaljšujejo

- da imate maternično pregrado

- hujši premenstrualni sindrom

- da ne zanosite tako hitro, kot ste morda upali

KT učinkovito prikrijejo event. hormonske motnje, včasih še kar nekaj časa po končani rabi le teh. Pri mnogih ženskah se od časa do časa zgodi, da ciklus "iztiri". Ker se Vam to dogaja šele zadnja meseca, menim, da to še ni alarm. Kaj bi lahko bilo v ozadju?

1. Morda Vaše ovulacije niso čisto vsakomesečne, imate torej občasno anovulatorni ciklus

2. Morda se v jajčnikih občasno tvori funkcionalna cista/ciste, ki zmorejo porušiti ciklus

3. Ali pa se šele zdaj v polnosti kaže slika PCOS, še posebno, ker menda imate tudi maternično pregrado

4. Ciklus se podaljšuje tudi pri motnjah delovanja ščitnice, pri povečani produkciji prolaktina, pri jemanju nekaterih zdravil

5. Ali pa je do tega prišlo preprosto zaradi stresa, stresov, kar tudi ni nemogoče

6. Zelo zgodnji spontani splavi se včasih kažejo zgolj kot nekajdnevna zamuda menstruacije (t.i. biokemične nosečnosti )

Motnje Vašega ciklusa zaenkrat še niso zaskrbljujoče. Počakajte par mesecev, da vidite, ali se bo zadeva nadaljevala. Če boste medtem uspešno zanosili, bo vseh skrbi konec. To Vam želim!

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Komentarji 

 
#1 sandra tomič 2009-06-08 22:13 lep pozdrav danes sem dobila enoletni recept za kontracepcijske tabetke ampak mi je farmacevtka dala karonček z namenom da grem z njim v lekarno po kontracepijske tabletke. ampak tu pa je en problem a pol ko bo eno leto minilo naj grem do ginekologinje spet po recept za kontracepcijske tabletke?nevem ka naj naredim Citat
 

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 5352-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti