| ponedeljek, 16 marec 2009

Čeprav zdravljenje s kremo Canesten pomaga, se vnetje po prenehanju uporabe kreme ponovi. V čem je lahko težava?

Pozdrav!

Imam naslednji problem. Pred kakšnim mesecem sem imela močen prehlad in me je tudi peklo ko sem šla na stranišče. Verjetno sem si prehladila mehur zato sem nekaj časa jemala primotren, nato se je stanje izboljšalo. Sedaj pa se mi je pojavil pekoč in srbeč občutek, pa tudi izcedek, mažem se s kremo canestel in mi tudi pomaga, ampak ko recimo neham se mi cez nekaj dni ponovno pojavi. Tega problema prej še nisem imela, imam tudi spolne odnose. Redno jemljem tudi kontracepcijske tablete. Kako dolgo naj uporabljam kremo in kako to vpliva na zaščito kontracepcijske tablete.

Že v naprej se vam za odgovor lepo zahvaljujem!

lp , Nuša

 

Canesten je antimikotik. Čutiš, da ti zdravljenje z njim pomaga, vendar se vnetje znova in znova ponovi.

Predvidevam, da je pri tebi resnično prišlo do gljivičnega vnetja, vendar ti bolezni ne uspe pozdraviti, ker zdraviš zgolj zunanje spolovilo. Ker vnetje zagotovo izvira iz nožnice, bo nujno tudi zdravljenje le-te. Potrebuješ še recept za Canesten vaginalne tablete, ki jih boš vstavljala v vagino pred spanjem. Tako bo tvoj problem zagotovo hitro rešen.

Canesten nima nobenih interakcij s kontracepcijskimi tabletami.

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Komentarji 

 
#1 how to lose 10 2015-04-05 19:27 It is actually crucial that you steer clear of this in the event you actually
want to learn how to lose 10 pounds in 3 weeks.
If you cannot know this, carbohydrates actually transforms into sugar once it is going into one's body.
You must be aware that the kind of foods with this diet have
become limited.
Citat
 

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 7022-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti