| ponedeljek, 09 junij 2008

Ginekolog je po 5-mesečnem izostanku menstruacije predpisal 10-dnevno terapijo z enim od gestagenov. Menstruacija se je po teh 10 dneh pojavila, vendar zdaj (ob jemanju KT) traja že 21 dni. Zakaj? Stara sem 19 let. Menstruacijo imam že od 14. leta, vendar še nimam redne. Nazadnje mi je menstruacija zamujala 5 mesecev, zato sem šla na pregled h ginekologu. Ugotovil je, da z menoj ni nič narobe, zato mi je predpisal tablete za sprožitev menstruacije. Te tablete sem jedla 10 dni, nato sem prenehala in dobila naslednji dan menstruacijo. Nato sem nadaljevala s kontracepcijskimi tabletkami, vendar se mi menstruacija še ni ustavila. Sedaj je minilo že 21 dni in ponovno naj bi dobila menstruacijo, vendar kako, saj se mi še prejšnja ni končala?! Ali je mogoče, da  tabletke, ki jih jem, niso prave za mene? Ali je mogoče, da mi hormoni ne delujejo pravilno zaradi stresa, pod katerim sem zaradi šole?

Maja


Zaradi 5-mesečnega izostanka menstruacije ti je ginekolog predpisal 10-dnevno terapijo z enim od gestagenov (morda Primolut Nor). Govorimo o gestagenskem testu. Če tako zdravilo sproži menstruacijo, je to dober znak in pomeni, da ne gre za hudo hormonsko motnjo. To torej, da si dobila krvavitev po teh tabletkah, je bilo dobro.

Nato si nadaljevala s kontracepcijskimi tabletami. Upoštevaj, da v prvih mesecih jemanja pogosto pride do vmesnih krvavitev in to se je zgodilo tudi tebi - ker si pač začetnica. Zdaj je potrebno ravnati takole: kljub krvavitvi uporabi vse tablete iz prve škatlice in po 7-dnevnem premoru znova začni novo škatlo, čeprav boš ves ta čas krvavela. Morda že ob začetku druge škatlice krvavitev preneha in tvojih skrbi ne bo več. Potrebuješ le malo potrpežljivosti zdaj na začetku.

Vida Dimnik

 

Zadnja sprememba: torek, 30 november 1999
(0 glasov)

Komentarji 

 
#1 zvezdica 2009-05-28 21:17 spoštovani!

Jem že 12 dni tabletke lindynette. Uzela sem jo 1 dan menstruacije tako kot piše v navodilih. mestruacijo naj bi imela 5-6 dni ker imam namreč redno, jaz pa sem imela krvavitve 7 dan in jih imam še danes. ali je možno da so to umesne krvavitve takoj po menstruacijo in kako dolo trajajo?

že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor.
Citat
 

Dodaj komentar


Varnostna koda
Osveži

Glasuj!
Članek je bil prebran 6076-krat.



Napovednik dogodkov

No events


Spletna stran uporablja piškotke. Stopnjo zasebnosti lahko po želji spremenite. - podrobnosti